مطالب عمومی

  • ۰
  • ۰
بهترین هدیه برای عکاسان
بهترین هدیه برای عکاسان

بهترین هدیه برای عکاسان

انتخاب و خرید بهترین هدیه برای عکاسان می تواند خیلی سخت و حتی گران باشد. برای خرید می توانید به هر گونه لوازم جانبی عکاسی و حتی لنز دوربین عکاسی فکر کنید. در ان جا قصد داریم برخی از لوازم مناسب برای عکاسان را معرفی کنیم. البته مجبور نیستید حتماً هدیه مرتبط با عکاسی به عزیزان عکاس خود تقدیم کنید.

 

یک کیف شیک و جمع و جور

عکاسان حرفه ای در سفر ها وسایل زیادی برای جا به جایی دارند. یک کیف مناسب و شیک برای نگهداری از وسایل جانبی دوربین و لنز ها می تواند کمک حال خوبی برای آن ها باشد.

 

سه پایه عکاسی

سه پایه مینی پاد عکاسی یک وسیله ی عالی برای عکاسان شکارچی است. این نوع سه پایه ها قابل استفاده روی سطوح صاف هستند و سوژه عکاسی های خوبی را می توان با کمک ان ها شکار کرد.

 

ادوب فوتوشاپ 2019

نسخه نهایی نرم افزار فوتوشاپ یکی از ابزار های کارآمد برای عکاسان حرفه ای است. این نسخه مسلماً دارای امکانات جدیدی است که نیاز های علاقمندان را مرتفع می کند.

 

هارد اکسترنال

هر عکاسی نیازمند ذخیره سازی عکس های زیبای خود است. مسلماً یک هارد اکسترنال می توان هر عکاسی را سر ذوق بیاورد. داشتن این وسیله کابوس پاک شدن و از دست دادن عکس ها را دور می کند.

 

چاپگر موبایلی

چاپگر موبایلی عکس هایی که با موبایل گرفته می شوند را به راحتی و فوری چاپ می کند. این نوع چاپگر ها به صورت بی سیم کار می کنند و داشتن یکی از آن ها بسیار لوکس است.

 

فلش عکاسی حرفه ای

یکی از موارد مهم در عکاسی تنظیم مناسب نور است. داشتن فلش حرفه ای برای عکاسی یکی از پارامتر های مهم در عکاسی محسوب می شود اگر دوست عکاس شما این وسیله را ندارد برای او هدیه بگیرید.

 

کیت فیلتر

اگر دوست شما به تازگی دوربین DSLR گرفته است، یکی از هدایای مناسب می تواند کیت فیلتر باشد.کیت فیلتر چشم انداز جدیدی به دنیای عکاسان باز می کند.

 

پلاتر اپسون

چاپگر اپسون مدل surecolor SC-P600 یک چاپگر حرفهای برای علاقمندان به عکاسی حرفه ای است. البته این چاپگر قیمت نسبتاً بالایی ذلرذ ولی عکس های خیره کننده ای را چاپ می کند.

 

تبلت گرافیکی همراه با قلم دیجیتال

اگر عزیز عکاس شما مداوم از فوتوشاپ استفاده می کند و قسمت هایی از عکس را اصلاح می کند به احتمال زیاد به چنین وسیله ای نیاز دارد.

 

کتاب عکاسی

هدیه هایی که پیش تر گفته شد اکثراً قیمت های بالایی دارند و البته هدیه های خاصی برای عکاسان محسوب می شوند . اما، می توانید با هزینه ی کمتر یک کتاب مناسب برای عزیزان عکاستان بگیرید. بهترین هدیه برای عکاسان لزوماً نباید بالا ترین قیمت را داشته باشد.

منبع: بهترین هدیه برای عکاسان چیست ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی